2021. október 30., szombat

Electrolux Ergorapido Cyclonic 2 in 1, felújításra vagy alkatrésznek eladó! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Electrolux Ergorapido Cyclonic 2 in 1, felújítandó vagy alkatrésznek eladó!
Rám maradt, de én soha nem használtam, amikor megkapam bekapcsoltam, még működött.
Valószínüleg tölteni kellene, de töltőt nem kaptam hozzá, csak azt kaptam, ami a fotókon látható, tehát töltő nincs hozzá.
Így alkatrésznek árulom.
CSAK személyes átadás és CSAK a hirdetésben megjelölt helyeken lehetséges. Irjon, kérdezzen!
Amennyiben nem felelne meg a megjelölt átadási hely, úgy kérem, hogy még licitálás előtt írjon, hátha meg tudunk állapodni esetleg más átadási helyszínben is! Csak abban az esetben tudom máshol átadni, ha arról még licitálás előtt megállapodtunk! Kérem, ezt legyenek szívesek figyelembe venni! Köszönöm.
Írjon! Egyszeri hirdetés, csak a hirdetésben feltüntetett időpontig hirdetem.
Garancia nincs, visszavásárlás nincs, utólagos reklamáció nincs!  Kérem, legyenek szívesek ennek tudatában licitálni.  Több féle terméket hirdetek, köztük fix árasakat is. Amennyiben 2 vagy több fix áras terméket vásárol, úgy kérésre a vásárlás végösszegéből 10% engedményt adok. A termék átvételére max. 10 nap áll a vevő rendelkezésére.

Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2021-10-30 20:54 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése